Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka
Autor: Chovancová, Veronika
Vedoucí: Sedlačík, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30603
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37097


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chovancová_2014_dp.pdf 1.632Mb PDF Zobrazit/otevřít
chovancová_2014_vp.pdf 532.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
chovancová_2014_op.pdf 732.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet