Komunikační plán projektu max32

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán projektu max32

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němcová, Jaroslava
dc.contributor.author Krajčová, Markéta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:10Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:10Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30619
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována komunikačnímu plánu projektu max32 společnosti CREAM Real Estate, s.r.o. V teoretické části je popisována marketingová komunikace a teoretický základ pro sestavení marketingového komunikačního plánu. V praktické části je zhodnocena současná situace společnosti včetně projektu max32, analýza vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza i konkurenční postavení projektu max32 na trhu spotřebitelském a průmyslovém. Nezbytnou součástí praktické části jsou návrhy pro zefektivnění komunikačních aktivit projektu max32 včetně porovnání s dosavadní komunikací. V závěru práce je sestaven časový plán a rozpočet komunikačních aktivit.
dc.format 74 s. (105 152 zn.), 2 s. př.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační plán cs
dc.subject projekt max32 cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject spotřebitelský a průmyslový trh cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Plan en
dc.subject Project max32 en
dc.subject Porter's Analysis en
dc.subject Swot Analysis en
dc.subject Consumer and Industrial Market en
dc.title Komunikační plán projektu max32
dc.title.alternative Communication Plan of Project max32
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2014-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with The communication plan of the project max32, which is conducted by the company Cream Real Estate, Ltd. The first theoretical part is focused on marketing communication and secondary data targeted at creation of a marketing communication plan. The second practical part is focused on the assessment of the current company's situation including the position of the project max32, the analysis of the external and internal environment, the Swot analysis and also on the competitive position of the project max32 on the consumer and industrial market. An essential part of the practical part are proposals for more effective communications activities of the project max32 including the comparison with the up to now communication. The conclusion deals with the compilation of the schedule and the budget of communications activities.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37119
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
krajčová_2014_dp.pdf 2.128Mb PDF View/Open
krajčová_2014_vp.pdf 767.3Kb PDF View/Open
krajčová_2014_op.pdf 877.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account