Marketingový plán prodejny Barevná Louka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán prodejny Barevná Louka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán prodejny Barevná Louka
Autor: Krajčová, Markéta
Vedoucí: Kročilová, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován. V další části je analyzován její současný stav pomocí situační analýzy a analýzy konkurence, na základě kterých je zpracována SWOT analýza. Najdeme zde také navržený marketingový plán aplikovaný na zvolené marketingových cíle, ve kterém jsou popsány vhodná doporučení a aktivity. Marketingový plán by měl sloužit k upevnění postavení, ke zlepšení povědomosti o společnosti mezi zákazníky, a k dosažení zvolených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30620
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 37120


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krajčová_2014_dp.pdf 1.973Mb PDF Zobrazit/otevřít
krajčová_2014_vp.pdf 995.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
krajčová_2014_op.pdf 875.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet