Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice
Autor: Křížanová, Kristýna
Vedoucí: Švec, Jiří
Abstrakt: Cílem bakalářské práce nazvané "Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice" je analýza současného stavu firmy a sestavení marketingového plánu pro firmu, která působí na současném trhu jako autoservis Autocentrum Slušovice. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky z prostudované odborné literatury vztahující se k tématu práce. V druhé části je obsahem marketingového plánu definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem jejich dosažení a praktické vyjádření dané strategie týkající se i komunikace se zákazníky a dalších bodů plánu. Tento plán je směřován k postupnému dosažení cílů firmy a také k dosažení spokojenosti jak stávajících, tak nových zákazníků. Firma díky marketingovému plánu dostane nový náhled na situaci a bude mít možnost lépe se prosadit na trhu, vylepšit své postavení na trhu a také dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30622
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 37122


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křížanová_2014_dp.pdf 1.985Mb PDF Zobrazit/otevřít
křížanová_2014_vp.pdf 613.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
křížanová_2014_op.pdf 771.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet