Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka |
| Autor: |
Maňásková, Jitka
|
| Vedoucí: |
Fryštácká, Michaela
|
|
Abstrakt:
|
Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30625
|
|
Datum:
|
2014-03-14 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37125
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet