Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"
Autor: Nováková, Helena
Vedoucí: Šnírer, Michal
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce obsahuje dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce a komunikace. Dále teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů BCG analýza a SWOT analýza, které následně budou zpracovávány v analytické části. V analytické části bakalářské práce je představena samotná firma, její historie a jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou v analytické části použity poznatky z praxe a vypracovány analýzy, a to BCG analýza a následně SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky obou analýz, jejich shrnutí a následná doporučení obchodní firmě Pavel Šoula "PAM".
URI: http://hdl.handle.net/10563/30630
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37133


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nováková_2014_dp.pdf 1.541Mb PDF Zobrazit/otevřít
nováková_2014_vp.pdf 625.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
nováková_2014_op.pdf 735.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet