Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami
Autor: Robek, Gabriel
Vedoucí: Palich, Kristián
Abstrakt: ABSTRAKT Tato bakalářská práce je zaměřena na hledání možnosti potenciálního vstupu nové firmy na trh s fotografickými službami. Zabývá se analyzováním tržního prostředí a zjišťováním mezer na trhu, kterých by bylo možno využít k podnikání. V teoretické části je popsáno mikro a makroprostředí organizace, PEST analýza, Porterova analýza, spotřební chování, segmentace, základní odlišnosti marketingu služeb a marketingový mix služeb. V části praktické je rozebrána současná situace na trhu s fotografickými službami. Je v ní provedena zejména analýza konkurence a zákazníků, které jsou shrnuty následně v Porterově analýze. Dále je provedena PEST analýza. Závěrem je na zjištěné mezery na trhu sestaven marketingový mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30634
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37137


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
robek_2014_dp.pdf 2.109Mb PDF Zobrazit/otevřít
robek_2014_vp.pdf 565.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
robek_2014_op.pdf 835.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet