E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
Autor: Šoula, Martin
Vedoucí: Šnírer, Michal
Abstrakt: Téma bakalářské práce bude zaměřeno na e-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Bakalářská práce bude obsahovat dvě části, teoretickou a analytickou. Teoretická část bakalářské práce bude obsahovat teoretické poznatky e-marketingu z dostupné literatury. Analytická část bakalářské práce bude obsahovat představení firmy, analýzu současného stavu internetového obchodu, dále jeho možné zlepšování v oblasti optimalizace pro vyhledávače, PPC reklamy a sociálních sítích, která by měla vést k celkovému zefektivnění, a fungování internetového obchodu. V závěru práce pak budou doporučeny návrhy na zlepšení e-shopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30638
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37143


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šoula_2014_dp.pdf 1.785Mb PDF Zobrazit/otevřít
šoula_2014_vp.pdf 612.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
šoula_2014_op.pdf 799.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet