Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
Autor: Březíková, Markéta
Vedoucí: Gaja, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část. Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán s obdobnými věrnostními programy u konkurenčních multikin. Bude provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky multikina Golden Apple Cinema, které povede k zjištění informací potřebných pro samotné posouzení efektivity současného věrnostního programu. Na základě zpracovaného šetření bude vyhodnocena současná situace, zhodnoceny přínosy i nedostatky věrnostního programu. V závěru práce budou navržena opatření pro zlepšení stávajícího věrnostního programu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30721
Datum: 2014-06-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37295


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
březíková_2014_dp.pdf 2.078Mb PDF Zobrazit/otevřít
březíková_2014_vp.pdf 645.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
březíková_2014_op.pdf 639.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet