Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.
Autor: Vydrová, Monika
Vedoucí: Hegmon, Radek
Abstrakt: Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh. V praktické části bude představena společnost mmcité+ a.s. a její nový produkt uváděný na trh. Součástí praktické části bude analýza vnějšího prostředí, Porterova analýza a SWOT analýza. Na základě marketingového mixu a výsledků realizovaného průzkumu budou vypracovány doporučení pro firmu mmcité+ a.s. týkající se zavedení nového produktu na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30741
Datum: 2014-06-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37392


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vydrová_2014_dp.pdf 2.440Mb PDF Zobrazit/otevřít
vydrová_2014_vp.pdf 643.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vydrová_2014_op.pdf 705.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet