Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.
Autor: Mutinová, Michaela
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o., zabývající se výrobou sanitární techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Analytická část práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část práce obsahuje vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě, vyčíslení nákladů na projekt a identifikuje rizika, která mohou projekt ohrozit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3079
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5941


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mutinová_2007_dp.pdfZablokované 1.483Mb PDF Zobrazit/otevřít
mutinová_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mutinová_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet