Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci
Autor: Grünerová, Petra
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce má za cíl vytvoření projektu marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Teoretická část je zaměřena na stručný popis zdravotnictví a jeho historie, charakteristiku marketingu se zaměřením na strategický marketing, deskripci marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení nemocnic. Praktická část se zabývá představením a analýzou marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Provedená marketingová situační analýza je podkladem pro vypracování projektu, jež je zaměřen na zavedení marketingového oddělení a především realizaci marketingových aktivit v rámci komunikace nemocnice s externí a interní veřejností, které si kladou za cíl zvýšení vojenské i civilní klientely a změnu image v povědomí civilní veřejnosti. Projektová část bude podrobena nákladové, časové a rizikové analýze, aby bylo možné zjistit, zda jsou navržené postupy realizovatelné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30820
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 29746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grünerová_2014_dp.pdf 3.330Mb PDF Zobrazit/otevřít
grünerová_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grünerová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet