Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.
Autor: Nešporová, Kateřina
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou uvedení nového výrobku na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost VITAR, s.r.o. a marketingový mix nového výrobku. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. Jako první je uveden Porterův model pěti sil, následuje analýza konkurence, poté PESTE analýza a práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30981
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 40974


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nešporová_2015_dp.pdf 1.284Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nešporová_2015_op.pdf 711.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nešporová_2015_vp.pdf 750.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet