Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.
Author: Lanšperková, Adéla
Advisor: Boháčková, Kamila
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a jeho částí. K tomuto zpracování jsem využila dostupných literárních zdrojů. V praktické části jsem zpracovala analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. navazující na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Následně jsem vypracovala SWOT analýzu, kde jsem shrnula silné a slabé stránky společnosti a její příležitosti a hrozby. Dále jsem vyhotovila analýzu portfolia pomocí BCG matice. V závěru práce jsem z nashromážděných dat a poznatků navrhla možnosti pro zlepšení marketingové činnosti společnosti SAMOHÝL MB, a. s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30997
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 41001


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lanšperková_2015_dp.pdf 3.326Mb PDF View/Open None
lanšperková_2015_op.pdf 707.8Kb PDF View/Open None
lanšperková_2015_vp.pdf 688.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account