Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s.r.o. |
Autor: |
Tomalová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Hrabal, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti vybraných výrobků společnosti Hamé, s. r. o. na českém trhu. Analyzovanými výrobky jsou tatarské omáčky, majonézy a dressingy o které společnost Hamé rozšířila své výrobkové portfolio. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zaměřuje na poznatky z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční analýza, konkurenční prostředí atd. Druhá část práce představuje společnost Hamé a analyzuje její vnější i vnitřní prostředí. Tato část práce se také věnuje akvizici společnosti Doma, a. s. a představení jejích produktů. Dále identifikuje, analyzuje a srovnává konkurenty společnosti a provádí marketingový výzkum. V závěru jsou doporučeny návrhy na zlepšení současného stavu a zvýšení konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30999
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41004
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet