Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu herny |
| Autor: |
Žáková, Tereza Viktorie
|
| Vedoucí: |
Blecha, Petr
|
|
Abstrakt:
|
Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31004
|
|
Datum:
|
2015-03-06 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41009
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet