Marketingová komunikace farmaceutické společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace farmaceutické společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Autor: Grygarová Zenzingerová, Jana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace léčiva na předpis. Teoretická část zpracovává obecné poznatky z oboru farmaceutického marketingu, se zaměřením na jeho specifické rysy. Praktická část obsahuje popis farmaceutické firmy a marketingový mix konkrétního léčiva s důrazem na rozbor marketingové komunikace, použité v kampani při vstupu léčiva na český trh. Na základě výstupů realizovaného marketingového průzkumu je provedeno vyhodnocení efektivity této kampaně. Projektová část poznatky získané v teoretické i praktické části práce využívá k návrhu úprav komunikace léčiva pro další hodnocené období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31056
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41064


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
grygarová zenzingerová_2015_dp.pdf 3.057Mb PDF Zobrazit/otevřít None
grygarová zenzingerová_2015_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
grygarová zenzingerová_2015_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet