Návrh zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Terezka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Terezka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Terezka
Autor: Baránek, Lukáš
Vedoucí: Dvořák, Jiří
Abstrakt: Cílem této práce je navrhnout taková opatření v marketingu hotelu Terezka, která by vedla k zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá identifikací vhodného konceptu strategického řízení a vhodného konceptu marketingové strategie. Na závěr jsou zde popsány metody analýzy použité v práci. Analytická část pak obsahuje samotné analý-zy obecného i oborového okolí podniku, jeho současné činnosti realizované v oblasti mar-ketingu a průzkum očekávání a potřeb zákazníků. Součástí praktické části jsou i návrhy na zlepšení činnosti podniku v oblasti marketingu, které jsou diskutovány z hlediska jejich realizovatelnosti a konfrontovány s výsledky analytické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3111
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6412


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
baránek_2007_dp.pdfZablokované 1.542Mb PDF
baránek_2007_vp.doc 1009.Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
baránek_2007_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet