Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku
Autor: Škorpíková, Aneta
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. První sumarizuje poznatky související s marketingem ve zdravotnictví. Druhá kapitola popisuje teorii marketingu služeb a s tím související specifika. Ve třetí kapitole je uvedena charakteristika neziskové organizace a základní odlišnosti marketingu v neziskových organizacích. Čtvrtá kapitola předkládá teoretické poznatky a vysvětluje základní pojmy z oblasti hospicové péče. Na teoretickou část navazuje část praktická, která je členěna do tří kapitol. První kapitola praktické části představuje Hospic na Svatém Kopečku a služby, které jsou v hospici poskytovány. Následující kapitola analyzuje současnou situaci Hospice na Svatém Kopečku. Mezi použité analýzy patří analýza makroprostředí PESTE, analýza mikroprostředí PORTER, analýza vnitřního prostředí organizace a SWOT analýza. Poslední kapitola reaguje na informace vyplývající z provedené situační analýzy. Na základě výsledků je vytvořen projekt diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31123
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33728


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
škorpíková_2015_dp.pdf 1.554Mb PDF Zobrazit/otevřít None
škorpíková_2015_op.docx 24.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
škorpíková_2015_vp.docx 28.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet