Výstavy a veletrhy jakou součást marketingové komunikace firem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výstavy a veletrhy jakou součást marketingové komunikace firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výstavy a veletrhy jakou součást marketingové komunikace firem
Autor: Veličková, Lenka
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Postavení veletrhů a výstav v integrované marketingové komunikaci firem a specifikace pozice v komunikačním procesu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3112
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4881


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veličková_2007_bp.pdfZablokované 1.408Mb PDF Zobrazit/otevřít
veličková_2007_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
veličková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet