Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.
Autor: Mišauer, Vladimír
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnovaná vývoji na slovenském mediálním a reklamním trhu po zavedení elektronického měření sledovanosti televizních stanic, tzv. peoplemetrů. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média jako významného nosiče reklamního sdělení. Pojednává o metodice měření televizního trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mechanického a elektronického sběru dat. Zároveň popisuje typy publika. Praktická část je věnována porovnání odhadů a reality po spuštění peoplemetrů. Analyzuje vývoj mediálních výdajů na Slovensku, popisuje strukturu zadavatelů podle objemu investic a z pohledu hrubého zásahu cílové skupiny. Definuje také základní rozdíly v nákupu TV stanic po zavedení peoplemetrů a charakterizuje vývoj programmingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3123
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4866


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mišauer_2007_bp.pdf 1.835Mb PDF Zobrazit/otevřít
mišauer_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mišauer_2007_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet