Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno
Autor: Pleskačová, Jitka
Vedoucí: Neslušanová, Silvia
Abstrakt: Na koncipování školního vzdělávacího programu Střední školy F. D. Roosevelta, Brno, se v současné době podílí výchovný poradce, školní metodik prevence, koordinátor environ-mentální výchovy, jejichž hlavní úloha spočívá v úvazku pedagoga. Zastřešení zajišťuje ředitel. Uvedení pedagogové jsou plně pracovně nasazeni v oblasti výuky, do určité míry jsou vy-čerpaní pedagogickým působením v hodinách. Když je k tomuto výčtu přičtena příprava na výuku, nezbývá než konstatovat, že další působení v oblasti tvorby a zejména realizace školního vzdělávacího programu, je nad rámec plného pracovního nasazení. Do procesu koncipování a následné realizace školního vzdělávacího programu by tedy mohla být začleněna pozice sociálního pedagoga, který by zde mohl uplatnit studiem zís-kané znalosti v oblasti pedagogické, sociální, manažerské a další. Je tedy možná a přínosná aktivní účast sociálního pedagoga při koncipování uvedeného školního dokumentu? Odpovědět na tuto výzkumnou otázku je cílem této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31493
Datum: 2014-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 37710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pleskačová_2015_dp.pdf 1.636Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pleskačová_2015_op.doc 57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pleskačová_2015_vp.doc 58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet