An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Autor: Janků, Martina
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up. Cílem práce je navrhout doporučení, která můžou vést ke zvýšení návštěvnosti festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je v ní vypracována literární rešerše na téma marketingové kumunikace. Druhá část je praktická a je zde provedena analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up 2014, dále pak je festival srovnán s dalšími vybranými festivaly. Praktická část je uzavřena doporučeními pro hudební festival Fingers Up.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31676
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 38085


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janků_2015_dp.pdf 3.189Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janků_2015_op.docx 16.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janků_2015_vp.doc 47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet