Současný svět billboardů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současný svět billboardů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současný svět billboardů
Autor: Řehulková, Zuzana
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Současný svět billboardů je velmi zajímavá, pestrá a neustále se vyvíjející oblast reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou, zkoumá její metody, formy a prostředky, které používá k propagaci. Důraz je kladen na charakteristiku billboardu, jeho typy, rozměry, výrobu, využití a působení na spotřebitele. Konec teoretické části mapuje metody měření účinnosti a organizace upravující venkovní reklamu. Praktická část analyzuje současnou situaci na poli outdooru, zjišťuje názory veřejnosti na billboardový svět a snaží se nastínit jeho vývoj v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3169
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4829


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řehulková_2007_bp.pdfZablokované 1.037Mb PDF
řehulková_2007_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řehulková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet