Metakognice u studentů pomáhajících profesí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metakognice u studentů pomáhajících profesí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metakognice u studentů pomáhajících profesí
Autor: Horčicová, Lenka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice u studentů pomáhajících profesí. Práce se zaměřuje na vymezení pojmu metakognice, teorie metakognice a metakognici v různých specifických oblastech učení. S tímto pojmem se úzce pojí i autoregulace učení, o které se také zmiňujeme. Poslední část je věnována tématice pomáhajících profesí a problémům s ní spojených. V empirické části zkoumáme úroveň metakognice u studentů pomáhajících profesí. Zabýváme se také tím, zda existuje souvislost mezi úrovní metakognice a přístupem k řešení problémů. Snažíme se ověřit, do jaké míry souvisí úroveň metakognice s motivací studenta nebo jeho školní úspěšností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31766
Datum: 2015-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 38219


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horčicová_2015_dp.pdf 1.525Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horčicová_2015_op.doc 52.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horčicová_2015_vp.doc 57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet