Výchova k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:49Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:49Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31786
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá výchovou k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se zabývá hodnotami a výchovou k hodnotám a blíže je specifikován vliv etické výchovy na utváření hodnot. Dále se teoretická část zabývá psychologií morálního vývoje a v neposlední řadě je také rozebrán psychologický vývoj mladšího školního věku. Praktická část si klade za cíl zjistit úroveň morálního usuzování u žáků mladšího školního věku. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.format.extent |
4088275 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
výchova k hodnotám
|
cs |
dc.subject |
etická výchova
|
cs |
dc.subject |
morální usuzování
|
cs |
dc.subject |
morální vývoj
|
cs |
dc.subject |
life values
|
en |
dc.subject |
education to life values
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
moral reasoning
|
en |
dc.subject |
moral development
|
en |
dc.title |
Výchova k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Education toward Life Values in Children of Lower Primary School Age |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis dals with the education to life values at young school age. It consists of both practical and theoretical part. The theoretical part focuses on life values and their acquisiti-on. The influence of ethic education on the process of forming life values is specified in detail. The theoretical part also deals with the psychology of moral development and analyses psychological development of young school-age children. The aim of the practical part is to determine the level of moral reasoning of young school-age children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38247
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
mravní výchova
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
ethical education
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam