Internetový marketing společnosti H1.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing společnosti H1.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing společnosti H1.cz
Autor: Krutiš, Michal
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá internetem jako reklamním médiem, penetrací a vnímáním internetové reklamy veřejností. Dále rozebírá internetový marketing a internetová reklama a možnost jejich zapojení mezi ostatní nástroje marketingových komunikací. V praktické části analyzuje konkurenci internetové poradenské společnosti H1.cz s.r.o. a analyzuje samotnou společnost. V návrhové části je zpracován marketingový plán společnosti se zaměřením na internetový marketing. Tato část zahrnuje jak definování cílových skupin, tak nástrojů, kterými je lze efektivně zasáhnout, roční rozpočet a možnosti měření zpětné vazby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3203
Datum: 2007-04-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.04.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4903


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krutiš_2007_dp.pdfZablokované 2.287Mb PDF Zobrazit/otevřít
krutiš_2007_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krutiš_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet