Užívání návykových látek studenty středních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Užívání návykových látek studenty středních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Užívání návykových látek studenty středních škol
Autor: Migaľa, Andrej
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: Cílem bakalářské práce "Užívání návykových látek studenty středních škol bylo podat přehled o rozsahu zkušeností s užíváním legálních a nelegálních návykových látek studenty gymnázia, které se nachází na jižní Moravě. Dále pak zjistit, které z drog preferují a jaké k nim zaujímají postoje. Získané informace byly porovnány s dostupnými studiemi a vý-zkumy provedenými na toto téma v České republice. Teoretická část pojednává o aktuální situaci v užívání drog jak u nás, tak i ve světě. Čtenář se seznamuje se základní drogovou terminologií, prevencí a národní protidrogovou politikou. V části praktické jsou zpracovány výsledky výzkumu, který se uskutečnil v roce 2015. Výzkumný soubor byl sestaven do-stupným výběrem o velikosti 111 dotazovaných respondentů. Průměrný věk chlapců byl 16,7 let, průměrný věk dívek byl 16,4 let a věkový průměr všech dotazovaných studentů činil 16,5 roku. Pro sběr dat jsme zvolili dotazníkové šetření. Dotazník obsahoval 14 uza-vřených, anonymních otázek. V rámci statistického vyhodnocení bylo využito srovnání absolutních a relativních četností. Dále pak byl použit statistický test významnosti. Jednalo se o výpočet testového kritéria nezávislosti chí-kvadrát dvou dichotomických znaků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32218
Datum: 2015-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 34912


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
migaľa_2015_dp.pdf 2.100Mb PDF Zobrazit/otevřít None
migaľa_2015_op.docx 19.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
migaľa_2015_vp.docx 19.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet