Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích
Author: Magdálková, Adéla
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje marketingové nástroje s cílem zvýšení ochrany seniorů na předváděcích akcích. Teoretická část práce pojednává o marketingovém mixu, nákupním chování a cíleném marketingu. Důraz je kladen na rozbor marketingových nástrojů v oblasti předváděcích akcí. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybraných společností zabývající se prodejem výrobků a služeb na předváděcích akcích. Dále obsahuje analýzu současného stavu nákupního chování seniorů na nákupních akcích pomocí dotazníkového šetření. V závěřu práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, která mohou vést ke zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32304
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 35714


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
magdálková_2015_dp.pdf 2.023Mb PDF View/Open None
magdálková_2015_op.pdf 250.6Kb PDF View/Open None
magdálková_2015_vp.docx 21.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account