Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Štíchová, Eliška
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:39:55Z
dc.date.available 2015-07-24T12:39:55Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32386
dc.description.abstract Práce pojednává o dvou důležitých trendech současnosti: online obchodování a analýze konkurence. Cílem práce je pomocí odborných analytických přístupů zmapovat mikrookolí eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením, odborně interpretovat a aplikovat závěry vztahující se na tento subjekt a identifikovat jeho strategickou konkurenční výhodu pro efektivní komunikaci.
dc.format 79 s.
dc.format.extent 5829634
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject eshop cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject elektronické obchodování cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject online shop en
dc.subject e-commerce en
dc.subject competition analysis en
dc.subject competition strategy en
dc.title Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
dc.title.alternative The Competitor Analysis and an Identification of Competitive Advantages for an Effective Communication of the Online Shop with Sports Nutrition, Healthy Nutrition and Sports Equipment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with two important today´s trends: online trading and competition analysis. The aim of the work is to use the professional analytical approaches to map the microenvironment of the online shop with sports nutrition, healthy nutrition and sports equipment, to explicate and apply the conclusions related to this subject and identify its strategic competitive advantage for effective communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36997
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štíchová_2015_dp.pdf 5.559Mb PDF Zobrazit/otevřít None
štíchová_2015_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
štíchová_2015_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet