Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
Autor: Weikertová, Tereza
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje finální projektový oddíl, jehož cílem je zvýšit úroveň povědomí o popisovaném fenoménu a iniciovat častější užívání těchto netypizovaných médií v rámci marketingově-komunikačních aktivit společností zde působících.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32387
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37000


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
weikertová_2015_dp.pdf 2.405Mb PDF Zobrazit/otevřít None
weikertová_2015_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
weikertová_2015_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet