Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jůzlová, Hana
dc.contributor.author Drápalová, Šárka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:40:04Z
dc.date.available 2015-07-24T12:40:04Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32429
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou muzejní pedagogiky. Cílem je zmapovat zájem o edukaci v muzeích. V teoretické části je popsána historie vzniku muzeí a muzeopedagogiky, sociální a edukační funkce muzea, didaktika podle Jana Amose Komenského a je nastíněn proces socializace. Empirická část práce se zaměřuje na zjištění návštěvnosti a zájmu žáků o muzejní instituce formou kvantitativní metodologie.
dc.format 62 s. (81 596 znaků)
dc.format.extent 1750806
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject muzeopedagogika cs
dc.subject socializace cs
dc.subject didaktika cs
dc.subject historie cs
dc.subject edukace cs
dc.subject pedagogika cs
dc.subject kulturní prostředí cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject museum education en
dc.subject socialization en
dc.subject didactics en
dc.subject history en
dc.subject education en
dc.subject pedagogy en
dc.subject culturalenvironment en
dc.subject museum en
dc.title Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel
dc.title.alternative Museum as a Socialization and Educational Factor
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated Thebachelor thesis dealswiththetopicof museum pedagogics. Thegoalsis to tracetheinterest in education in museums. In thetheorethical part thereisthehistoryoftheoriginsofmuseums and museum education, social and educationalfunctionof museum, didactics by Jan Amos Komenský and theprocessofsocializationdescribed. Theempiric part ofthe thesis tries to identifytheattendance and theinterestofpupils in museum institutions in theformofquantitativemethodology.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37587
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject muzejní pedagogika cs
local.subject museum education en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drápalová_2015_dp.pdf 1.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drápalová_2015_op.doc 54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drápalová_2015_vp.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet