IPTV na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

IPTV na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: IPTV na českém trhu
Autor: Vachrlonová, Dana
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Obsahem této práce je podrobná analýza IPTV ze dvou pohledů: IPTV jako produktu na českém trhu a IPTV jako reklamního nástroje. Práce zahrnuje jak teoretická východiska, tak analýzu reklamního využití IPTV a analýzu českého trhu IPTV ve srovnání s francouzským trhem, jedničkou v oblasti poskytování této služby. Cílem této práce je určení pozice IPTV na českém trhu a stanovení nových mož-ností reklamního využití tohoto média. V závěru je vydefinován možný vývoj IPTV na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3250
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4839


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vachrlonová_2007_bp.pdf 575.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
vachrlonová_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vachrlonová_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet