Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kloudová, Jitka
dc.contributor.author Barvíková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:05:43Z
dc.date.available 2010-07-15T01:05:43Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3263
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vylepšení nedostatků a tím pádem také zvýšení spokojenosti místních obyvatel s kvalitou a četností nabídky v maloobchodu a službách ve městě Studénka. Po úvodní části práce, která čtenáře seznamuje se základními pojmy, následuje seznámení s účastníky dotazníkového šetření, mezi nimiž byly zjišťovány slabé stánky maloob-chodu a služeb ve Studénce a socioekonomická analýza města. V další části práce je vyhotoven projekt, který by měl přispět k rozvoji Studénky a v návaznosti na to, k vylepšení její pověsti mezi místním obyvatelstvem i mezi potenciálními návštěvníky města. cs
dc.format 98 s. cs
dc.format.extent 1021211 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject městský marketing cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject služba cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing of cities en
dc.subject retail en
dc.subject facility en
dc.subject market research en
dc.subject satisfaction en
dc.subject customer en
dc.title Projekt rozvoje města Studénka v oblasti maloobchodu a služeb cs
dc.title.alternative The project of town Studenka development in retail and service sphere en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rusková, Vendula
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated The subject of this diploma work is improvement of defections and in sequence to this to elevation the satisfaction of the domestic population with the quality and frequency of the offer in the detail and facilities in the town Studenka. After the introducing part, which ex-plains the key words, there follows identification with privies to market research, weak-nesses of detail and facility in Studenka detected between them and socioekonomic analyse of the town. In the next part is executed the project, whith should contribute to Studenka development and in sequence to improvement of her reputation between domestic people and between potential tourists of the town. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6765
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
barvíková_2007_dp.pdfBlocked 997.2Kb PDF View/Open
barvíková_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
barvíková_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account