Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o.
Author: Dittmerová, Veronika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro firmu DOMAPEK s.r.o., která se zabývá výrobou pečiva. První část diplomové práce je zaměřena na teoretická východiska, která je nutno znát při tvorbě marketingové strategie. Po stručné charakteristice firmy v analytické části je zde rozebrána situační analýza. Součástí situační analýzy je PEST analýza, Porterův model 5-ti konkurenčních sil a SWOT analýza. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o., který je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3279
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 5945


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dittmerová_2007_dp.pdfBlocked 1.008Mb PDF View/Open
dittmerová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
dittmerová_2007_op.pdf 45.95Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account