Corporate Identity politických stran

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate Identity politických stran

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate Identity politických stran
Autor: Vágner, Martin
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Image, a to hlavně na politické scéně. Zkoumá politickou image a snaží se nalézt souvislosti mezi popularitou politických představitelů a volebními preferencemi na základě průzkumů veřejného mínění. Práce sleduje komunikaci politických stran a jejich představitelů v médiích, jejich prezentaci a analyzuje faktory ovlivňující politickou image. Dále sleduje budování image při jejich propagaci a snaží se všechny tyto jevy částečně srovnávat se zahraničními poměry. Částí této práce je také analýza literatury vztahující se k této problematice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3288
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2646


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vágner_2007_bp.pdfZablokované 1.401Mb PDF
vágner_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vágner_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet