Project of marketing entry strategy of Affymetrix, Inc. to Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of marketing entry strategy of Affymetrix, Inc. to Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of marketing entry strategy of Affymetrix, Inc. to Czech Republic
Autor: Sprinzl, Anna
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavným cieľom diplomovej práce bolo spracovanie projektu marketingovej stratégie firmy Affymetrix, Inc; ktorá je popredným výrobcom prielomových technologií genetickej revolúcie. Firma sa rozhodla rozšíriť svoje aktivity a pôsobenie na trh Českej republiky, preto tažisko projektu predstavuje návrh marketingovej stratégie vstupu na tento trh. Po preskúmaní a dôkladnej analýze situácie na trhu boli vybrané dva návrhy stratégie; založenie regionálnej pobočky v Českej republike a spolupráca s lokálnym českým partnerom.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3296
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5938


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sprinzl_2007_dp.pdfZablokované 2.590Mb PDF
sprinzl_2007_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sprinzl_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet