Vliv rodiny a výchovy na vývoj dítěte
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Holánková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:30:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:30:39Z |
|
dc.date.issued |
2006-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3301
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci na téma "Vliv rodiny a výchovy na vývoj dítěte" jsem se zaměřila na problematiku výchovy dítěte v rodině a ve škole a na spolupráci rodiny a školy ve výchovném procesu. Rozsáhlá část mé práce je věnována mým poznatkům z praxe vychovatelky ve školní družině. Zmiňuji se též o specifikách práce s dětmi s poruchami učení a chování. |
cs |
dc.format |
49 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
174931 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
výchovné problémy
|
cs |
dc.subject |
poruchy učení a chování
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivita
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
after-school care centre
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
problems in upbringing of children
|
en |
dc.subject |
special learning difficulties
|
en |
dc.subject |
hyperactivity
|
en |
dc.title |
Vliv rodiny a výchovy na vývoj dítěte |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of family and education on children's development |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řehoř, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2007-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
A theme of my bachelor work is "The influence of family and education on children's development'q. It is focused on problems with upringing children in families and schools and on the relationship between the family and school in the process of education. The wide part of my work is given to my own opinions as a teacher in an after-school care centre. The specific work with children with special learning difficulties is also mentioned. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1004233
|
|
dc.date.assigned |
2005-12-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
vychovatelky
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
women educators
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam