Volný čas v období střední dospělosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Volný čas v období střední dospělosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Levitová, Pavla
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:02Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:02Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33070
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o volném čase v období střední dospělosti. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části se zabývá střední dospělostí a zvláštnostmi, které toto období doprovází. Další kapitola vymezuje volný čas, jeho funkce, historie, pohledy na volný čas, jak jedinci v období střední dospělosti mohou svůj volný čas využívat. Třetí kapitola se zabývá využíváním volného času, do kterého je zařazeno celoživotní učení, které je dále diferencováno. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem a vyhodnocením výsledků. Cílem této práce je zjistit, jak respondenti tráví svůj volný čas.
dc.format 79 s. (115 104 znaků)
dc.format.extent 1993918
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject volný čas cs
dc.subject střední dospělost cs
dc.subject krize středního věku cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject zájmové vzdělávání cs
dc.subject leisure time en
dc.subject middle adulthood en
dc.subject midlife crisis en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject interest education en
dc.title Volný čas v období střední dospělosti
dc.title.alternative Leisure Time in the Period of Middle Adulthood
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with leisure time in the period of middle adulthood. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical section. The first part of theoretical section deal with middle adulthood and peculiarities which accompanies this period. Another part defines leisure, its function, history, views on leisure and how individuals in middle adulthood can use their leisure time. The third part deals with the spending leisure time, it is included in lifelong learning, which is further differentiated. The practical part deals with the quantitative research and evaluation of results. The aim of this work is to determine how respondents spend their leisure time.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38583
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject osoby 30+ cs
local.subject volnočasové aktivity cs
local.subject persons 30+ en
local.subject leisure time activities en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
levitová_2015_dp.pdf 1.901Mb PDF Zobrazit/otevřít
levitová_2015_vp.docx 14.49Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
levitová_2015_op.docx 16.75Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet