Názory veřejnosti na selekci žáků na základě jejich schopností v základním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory veřejnosti na selekci žáků na základě jejich schopností v základním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Tylšarová, Klára
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:07Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:07Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33099
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá selekcí žáků v základním vzdělávání. Teoretická část práce podává základní informace o diferenciaci vzdělávání a detailněji popisuje vnější a vnitřní diferenciaci. Dále rozebírá základní vzdělávání v kontextu selekce žáků, samotnou selekci žáků na základě jejich schopností a nahlíží i na rovný přístup a rovné příležitosti ve vzdělávání. Empirická část pojednává o výzkumném šetření, které se na základě deskriptivní metody dotazníku snaží zjistit, jaké názory má veřejnost na selekci žáků ve vzdělávání. Konkrétněji jaký názor má veřejnost na homogenní a heterogenní třídy, dále selektování žáků do jednotlivých škol či na systém české školy.
dc.format 80
dc.format.extent 2599733
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Diferenciace ve vzdělávání cs
dc.subject diferencovaná výuka cs
dc.subject vnější diferenciace cs
dc.subject vnitřní diferenciace cs
dc.subject selekce žáků cs
dc.subject víceletá gymnázia cs
dc.subject Differentiation of education en
dc.subject differentiated instruction en
dc.subject tracking en
dc.subject ability grouping en
dc.subject selection of pupils en
dc.subject multi-year gymnasium en
dc.title Názory veřejnosti na selekci žáků na základě jejich schopností v základním vzdělávání
dc.title.alternative The Public Opinion on Primary Education Pupil Selection Based on their Abilities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the selection of pupils in primary education. The theoretical part provides basic information about the differentiation of education and describes in detail the tracking and ability grouping. Analyse primary education in the context of selection of pupils, selection of pupils based on their abilities and views on equal access and opportunities in education. The empirical part deals with the research which is based on the descriptive method of questionnaire trying to find out what the public has opinions on the selection of pupils in education. More specifically, what is the public opinion in the homo-geneous and heterogeneous classes, as well as selecting students in a particular school or Czech school system.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38634
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject Česko cs
local.subject školství cs
local.subject střední školství cs
local.subject výběrová kritéria cs
local.subject Czechia en
local.subject education en
local.subject secondary schooling en
local.subject selection criteria en


Files in this item

Files Size Format View
tylšarová_2015_dp.pdf 2.479Mb PDF View/Open
tylšarová_2015_vp.docx 22.48Kb Microsoft Word 2007 View/Open
tylšarová_2015_op.docx 26.29Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account