Městský úřad Zlín a event marketing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Městský úřad Zlín a event marketing |
Author: |
Řeháková, Sandra
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem této práce je analyzovat event marketingové aktivity Městského úřadu Zlín vůči obyvatelům a turistům města. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu event marketing, popsání jeho vývoje a jeho začlenění do komunikačního mixu MÚ Zlín. V analytické části se zabývám konkrétním porovnáním eventů, které byly v minulosti pořádány se současnými. Součástí jsou i dva výzkumy zaměřené na celkovou eventovou nabídku města a její vnímání občany a turisty. Nakolik efektivitu nabídky ovlivňuje propagace a jak se eventy podílí na image města. Projektová část je zaměřena na doporučení, které by mělo MÚ Zlín udělat v event marketingové koncepci, taktéž na vytvoření nových eventů a jejich komunikaci k cílovým skupinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3310
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4915
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account