Městský úřad Zlín a event marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Městský úřad Zlín a event marketing |
Autor: |
Řeháková, Sandra
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analyzovat event marketingové aktivity Městského úřadu Zlín vůči obyvatelům a turistům města. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu event marketing, popsání jeho vývoje a jeho začlenění do komunikačního mixu MÚ Zlín. V analytické části se zabývám konkrétním porovnáním eventů, které byly v minulosti pořádány se současnými. Součástí jsou i dva výzkumy zaměřené na celkovou eventovou nabídku města a její vnímání občany a turisty. Nakolik efektivitu nabídky ovlivňuje propagace a jak se eventy podílí na image města. Projektová část je zaměřena na doporučení, které by mělo MÚ Zlín udělat v event marketingové koncepci, taktéž na vytvoření nových eventů a jejich komunikaci k cílovým skupinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3310
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4915
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet