Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.
Autor: Bartošová, Eva
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracovat projekt marketingové komunikace pro firmu Deoline Group s.r.o. Celá práce je rozdělena na tři části, která se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky komunikačního mixu, metody situační analýzy podniku, institucionální trh a nový výrobek. Analytická část diplomové práce představuje společnost Deoline Group s.r.o., nový výrobek, jednotlivé složky marketingové komunikaci, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení současného stavu marketingových aktivit. Analytická část se stala podkladem pro zpracování projektu komunikačních aktivit. Navržený projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33152
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 38745


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartošová_2015_dp.pdf 4.898Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2015_vp.docx 28.20Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
bartošová_2015_op.docx 22.45Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet