[NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Autor: Kopečná, Monika
Vedoucí: Krausová, Jana
Abstrakt: Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu sociální marketing, dobrovolnictví, sociální služby, způsob získávání dobrovolníků do sociálních služeb. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků. Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33258
Datum: 2015-01-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 38882


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopečná_2015_dp.pdf 1.745Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopečná_2015_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopečná_2015_op.docx 24.81Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet