Preference výukových metod studenty a učiteli na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference výukových metod studenty a učiteli na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Maňásková, Klára
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:06Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:06Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33279
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou preference výukových metod studenty a učiteli středních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska pro výzkum a základní pojmy z této oblasti. První kapitola se zabývá kurikulem a jeho současným pojetím. Další kapitola popisuje edukační proces. V posledních dvou kapitolách jsou rozebrány organizační formy výuky a výukové metody. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum. Jsou zde analyzovány informace získané dotazníkovým šetřením, které bylo provedeno u studentů a učitelů vybraných škol. Provedený výzkum zjišťuje, které vyučovací metody středoškolští studenti a učitelé upřednostňují, a které odsouvají do pozadí.
dc.format 73 s. (87218 znaků), 12 s.
dc.format.extent 2651472
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurikulární dokumenty cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject edukační proces cs
dc.subject organizační formy výuky cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject aktivizační metody cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject curricula en
dc.subject key competencies en
dc.subject educational process en
dc.subject organizational forms of teaching en
dc.subject teaching methods en
dc.subject activation methods en
dc.subject quantitative research en
dc.title Preference výukových metod studenty a učiteli na střední škole
dc.title.alternative Teaching methods preferences of high school students and teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis refers to a question of preferences teaching methods of high school students and teachers. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of this thesis defines theoretical background of research and the basic concepts from this field. The first chapter describes curriculum and its current concept. The next chapter deals with the characteristics of educational process. In the last two chapters are discussed organizational forms of teaching and teaching methods. The practical part is focused on quantitative research. There are analyzed the information obtained by questionnaire survey, that was carried out by students and teachers of the selected schools. The research detects, which teaching methods the high school students and teachers prefer, and which they relegate to the background.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38915
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject střední školy cs
local.subject výuka a studium cs
local.subject učební metody cs
local.subject secondary schools en
local.subject study and teaching en
local.subject teaching methods en


Files in this item

Files Size Format View
maňásková_2015_dp.pdf 2.528Mb PDF View/Open
maňásková_2015_vp.docx 19.82Kb Microsoft Word 2007 View/Open
maňásková_2015_op.docx 17.75Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account