Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh
Autor: Konečná, Ivana
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku produktu, provedení jednotlivých analýz a průzkumu trhu. Projektová část se zabývá samotným zavedením produktu na trh. Na závěr této části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout společnosti takový projekt, který zohledňuje charakter produktu a finanční možnosti společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33378
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39058


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konečná_2015_dp.pdf 8.774Mb PDF Zobrazit/otevřít
konečná_2015_vp.docx 24.10Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
konečná_2015_op.docx 22.89Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet