Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Konečná, Ivana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:23Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:23Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33378
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku produktu, provedení jednotlivých analýz a průzkumu trhu. Projektová část se zabývá samotným zavedením produktu na trh. Na závěr této části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout společnosti takový projekt, který zohledňuje charakter produktu a finanční možnosti společnosti.
dc.format 107 s. (139 056 znaků)
dc.format.extent 9200560
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject projekt cs
dc.subject analýza cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject LED osvětlení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject nový produkt cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject project en
dc.subject analysis en
dc.subject B2B market en
dc.subject LED lighting en
dc.subject marketing en
dc.subject new product en
dc.subject market research en
dc.title Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh
dc.title.alternative The Project of Introduction of K-PROFI´s New Product on the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the project of introduction of K-profi company´s new prod-uct on the Czech market. Theoretical knowledge of the first part is focused on marketing mix for B2B market, the characteristics of the term "new product" and analysis appropriate for entrance of the new product on a market. The second part is divided into analytical and project part. The analytical part is focused on characteristics of the product, execution of individual analysis and market research. The project part deals with the introduction of the product on a market. All costs, risks and timing of the project are analyzed in the conclusion of the project part. The main aim is to draw up the project, which takes into account the character of the product and also financial capabilities of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39058
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
konečná_2015_dp.pdf 8.774Mb PDF View/Open
konečná_2015_vp.docx 24.10Kb Microsoft Word 2007 View/Open
konečná_2015_op.docx 22.89Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account