Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.
Autor: Kyselá, Michaela
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivnosti sponzoringových aktivit ve společnosti NOVO-CZ, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrhnout vhodnou metodiku měření efektivnosti sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o. První část práce obsahuje rozbor teoretických poznatků, které se týkají jak samotného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se používají při jeho měření. Analytická část byla zaměřena na analýzu sponzoringu ve firmě a použití některých metod měření efektivnosti sponzoringu. Poslední část bakalářská práce byla věnována závěrečnému zhodnocení, doporučení pro management a návrh metodiky efektivního měření sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3339
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kyselá_2007_bp.pdf 1.235Mb PDF Zobrazit/otevřít
kyselá_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kyselá_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet