Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.
Autor: Mikeš, Petr
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné situace využívaných nástrojů marketingové komunikace. V práci byla provedena i analýza makroprostředí za pomoci PESTLE analýzy a analýza mikroprostředí s použitím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, benchmarkingu, matice GE a SWOT analýzy. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán s návrhy a opatřeními vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace. Plán byl v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33414
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39103


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikeš_2015_dp.pdf 4.501Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikeš_2015_vp.docx 28.10Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
mikeš_2015_op.pdf 1.368Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet