Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Autor: Zábojníková, Monika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuty čtyři guerillové kampaně, které jsou podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33417
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39107


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zábojníková_2015_dp.pdf 3.490Mb PDF Zobrazit/otevřít
zábojníková_2015_vp.docx 22.39Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
zábojníková_2015_op.docx 29.15Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet